W tym wpisie postaramy się przybliżyć funkcje jakie oferowane są po pierwszym włączeniu urządzenia z systemem Android 6 Marshmallow (na przykładzie sprzętu ze średniej półki – Samsung Galaxy A3 w wersji z 2017 roku).

Po pierwszym uruchomieniu urządzenia zobaczymy ekran powitalny z możliwością wyboru preferowanego języka, oraz w przypadku osób niedowidzących, niesłyszących lub niepełnosprawnych możliwości konfiguracji widoczności ekranu i ustawień manualnych obsługi sprzętu. Na prezentację możliwości obsługi dla osób niepełnosprawnych, jakie oferuje system Android przewidzieliśmy osoby artykuł.

Pierwsze uruchomienie systemu dostępność widoczność zożliwości manualne i interackaj
 

Kolejnym etapem jest podłączenie do zewnętrznej sieci Wi-fi lub bezprzewodowej transmisji danych pakietowych, oferowanego przez Twojego operatora. UWAGA! pakietowa transmisja danych jest odpłata i zgodna z cennikiem Twojego operatora. W przypadku wykupionego pakietu internetowego, nie musisz się martwić o pobieranie dodatkowych pieniędzy. Więcej „Pierwsza konfiguracja telefonu z systemem Android”

Konfiguracja telefonu

Część użytkowników zgłasza nam zapytania dlaczego telefon po pierwszym uruchomieniu pyta o niektóre, nieużywane w większości przypadków opcje konfigurowania sprzętu.Jedni klienci mają problemy z doborem odpowiednich funkcji, inni, przechodzą przez konfigurację błyskawicznie - nie zwracając uwagi na większość dostępnych funkcji jakie oferuje zakupione urządzenie. Jak ustawić sprzęt by spełniał nasze wymogi? konto gmail, knox, zabezpieczenie biometryczne, apple ID i inne.

Na to pytanie postaramy się odpowiedzieć w kolejnej serii artykułów poświęconych konfiguracji podstawowych funkcji systemu iOS i Android.

Kupując urządzenie w salonie LucasGSM, nie zostawimy Cię bez opieki. Na Twoją prośbę, pomożemy w przejściu pierwszej konfiguracji zakupionego urządzenia. Doradzimy i dobierzemy również odpowiednie do wymogów etui, oraz szybę lub folię ochronną na ekran Twojego smartfona. Kupując taki zestaw w salonie LucasGSM, otrzymujesz rabat 10zł i za kompleksową ochronę swojego telefonu zapłacisz tylko 50zł.

Jeżeli jesteś użytkownikiem systemu Android, zapraszamy do zapoznania się z poradnikiem konfiguracji:
Pierwsza konfiguracja telefonu z systemem Android

Nakładanie folii

Co dzieje się z Twoim sprzętem?

Problem z ładowaniem? Stłuczony wyświetlacz? Zalanie? Jesteś ciekawy, co dzieje się z Twoim sprzętem po dostarczeniu do naszego serwisu? W kilku słowach przedstawiamy procedurę przyjęcia sprzętu w ramach naprawy pogwarancyjnej. Masz również możliwość wykonania u nas ekspertyzy dla swojego ubezpieczyciela.
Przynosząc sprzęt do naszego serwisu, masz pewność, że znajdzie się w rękach profesjonalistów, a naprawa będzie przebiegać na najwyższym poziomie. Wyjdziesz od nas zadowolony i pewny rozwiązania problemu z urządzeniem. Sprawdź, co dzieje się na każdym etapie obsługi przez nasz serwis.

Zdanie sprzętu

Po tym, jak trafisz do firmy LucasGSM, zostaniesz profesjonalnie obsłużony przez twarz naszego salonu – Łukasza. Możesz mieć pewność, że urządzenie pozostało w rękach osób, które dbają o niego tak samo, jak o własne sprzęty.
Łukasz odpowiedzialny jest za diagnozę oraz wstępną wycenę naprawy. Po zapoznaniu z usterką, wypełniamy dokument potwierdzenia przyjęcia sprzętu oraz zabezpieczamy odpowiednio przed innymi uszkodzeniami, wkładając telefon w torbę bąbelkową. Urządzenie trafia do działu serwisowego, gdzie nasi eksperci pracują na pełnych obrotach, aby serwisowane urządzenie było sprawne na czas ustalony podczas przyjęcia.

Przyjęcie przez serwis

Każde urządzenie traktowane jest w indywidualny sposób, w zależności od rodzaju uszkodzenia. W szczególności ważne dla nas i priorytetowe są urządzenia po zalaniu. Z doświadczenia wiemy, że im szybciej otrzymamy i zajmiemy się zalanym urządzeniem, tym większe prawdopodobieństwo naprawy. Dlatego urządzenia zalane są naprawiane od razu po dostarczeniu do serwisu.

Co dzieje się w miejscu, które nie jest dostępne dla klienta?

przyjęcie telefonu

Sprzęty dostarczone do LucasGSM, otrzymują swoje miejsce i kolejkę naprawy. Klienci, którzy do nas trafiają traktowani są bardzo poważnie, nie priorytetujemy nikogo, co przekłada się na terminową naprawę Twojego telefonu. Gdy nasi serwisanci pobierają sprzęt z magazynu, traktują go z należytą ostrożnością.
Diagnoza, która została wystawiona podczas przyjęcia, potwierdzana jest przez naszych ekspertów i rozpoczęta zostaje naprawa. Używamy wyłącznie oryginalnych części i przestrzegamy ścisłych procedur bezpieczeństwa.

Po naprawie

Jesteśmy w stałym kontakcie z klientem, dlatego nie musisz martwić się o postęp naprawy. Serwis przekazuje aktualne informacje o stanie urządzeń do pracowników obsługujących klienta. Zakończona naprawa skutkuje informacją o możliwości odbioru zreperowanego sprzętu. Sprzęt zostaje naprawiony, na co dajemy gwarancję własną, a Ty znowu możesz się cieszyć korzystaniem ze swojego telefonu!